Κινητήρες υγραερίου Euro5 για τα Fiat Panda, Punto EVO και Bravo

Μια νέα σειρά κινητήρων υγραερίου έρχεται να προστεθεί στη γκάμα των Panda, Grande Punto, Punto EVO και Bravo επιβεβαιώνοντας έτσι την αφοσίωση της Fiat σε περιβαλλοντικά θέματα καθώς και στην ανάπτυξη πιο προσιτών και οικονομικών λύσεων για τον οδηγό-καταναλωτή.

Παρά το γεγονός ότι η πλειοψηφία των αυτοκινήτων με κινητήρες υγραερίου προέρχονται από μετατροπές (after market), η Fiat επέλεξε να μπει στην εν λόγω αγορά με ένα σύστημα που σχεδιάστηκε και κατατασκευάστηκε από την ίδια και διατίθεται μέσω του επίσημου δικτύου της. Πιο συγκεκριμένα, οι νέοι αυτοί κινητήρες είναι προϊόν συνεργασίας της Fiat Powertrain Technologies (FPT) και της εταιρείας Landi Renzo και τοποθετούνται απευθείας στο εργοστάσιο παραγωγής της μάρκας. Σύμφωνα με την ίδια τη Fiat, κάθε κινητήρας έχει τροποποιηθεί ειδικά για να μπορεί να φιλοξενήσει τη χρήση υγραερίου, ενώ η αξιοπιστία τους εξασφαλίζεται μέσα από ένα πρόγραμμα δοκιμών που περιλάμβανε πάνω από 400.000 χιλιόμετρα συνεχούς λειτουργίας.

Το δοχείο αποθήκευσης του υγραερίου είναι τοποθετημένο στο χώρο της ρεζέρβας (το κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού προσφέρεται ως στάνταρ), με απώτερο σκοπό τη διατήρηση της χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ. Η χωρητικότητα του είναι 31 λίτρα για το Panda, 38 για το Grande Punto και 41 λίτρα για το Bravo. Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται μέσω ενός διακόπτη που τοποθετείται κοντά στη θέση του οδηγού, ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση ακόμα και εν κινήσει. Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, σύντομα θα είναι διαθέσιμοι και στη χώρα μας οι κινητήρες υγραερίου/βενζίνης με προδιαγραφές Euro 5. Για το μεν Panda GPL E5, ο κινητήρας έχει χωρητικότητα 1,2 λίτρα και ισχύ 69 ίππων (διαθεσιμότητα: Δεκέμβριος 2010), για τα Grande Punto και Punto Evo GPL 1.4 λίτρα με ισχύ 77 ίππων (επίσης από τον προσεχή Δεκέμβριο) και για το Bravo GPL 1.4 λίτρα και απόδοση 90 ίππων (διαθεσιμότητα Ιανουάριος 2011). Τελευταίο, αλλά ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός, η προσθήκη του 500, ενός από τα πιο εμπορικά μοντέλα της μάρκας, στην οικογένεια των προϊόντων με κινητήρες GPL που θα είναι διαθέσιμο τον προσεχή Ιανουάριο με τον του αντίστοιχου Panda. _Χ.Α.

Κινητήρες υγραερίου Euro5 για τα Fiat Panda, Punto EVO και Bravo

Το ηλεκτρικό μέλλον της Ford

Η αυτοκινητοβιομηχανία του Ντιτρόιτ που δείχνει να είναι και η πιο υγιής, από οικονομικής πλευράς, παρουσίασε το πλάνο της για την κατασκευή αυτοκινήτων με «καθαρό» χαρακτήρα και συγκεκριμένα με ηλεκτρικούς κινητήρες. Το σχέδιο αυτό αναφέρει την παρουσίαση στην αγορά ενός ηλεκτρικού βαν μέσα στο 2010, ενός μικρού αυτοκινήτου το 2011 αλλά και ενός υβριδικού μοντέλου το 2012. «Η Ford βαδίζει προς την κατεύθυνση που θέλει η Αμερική και οι πελάτες μας, προς ένα «πράσινο», προηγμένο τεχνολογικά, παγκόσμιο μέλλον», ανέφερε ο Μπιλ Φορντ επικεφαλής της Ford Motor Company.
Το ηλεκτρικό μέλλον της Ford H Ford συνεργάζεται με την Magna International για την παραγωγή του μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου που θα δούμε το 2011 και θα εφοδιάζεται με συσσωρευτή ιόντων λιθίου -η ίδια τεχνολογία που συναντάμε στους φορητούς υπολογιστές- η οποία εξασφαλίζει υψηλή χωρητικότητα ενέργειας. Η Ford υπολογίζει ότι η αυτονομία του οχήματος με μία φόρτιση θα ξεπερνά τα 160 χλμ.
Η επόμενη πρόταση αφορά την παραγωγή των ηλεκτρικών Ford Transit και Τransit Connect, η εξέλιξη των οποίων γίνεται σε συνεργασία με την εταιρία Tanfield. Αυτά θα παρουσιαστούν στην Ευρωπαϊκή αγορά το 2010.
Τέλος, θα ακολουθήσει μία plug-in έκδοση του Escape Hybrid, το οποίο θα εξελιχθεί σε αμερικάνικο έδαφος με στόχο να μπει στην αγορά το 2012. _B.X.

4troxoi.gr

Περισσότερες λεπτομέρειες για την υβριδική Cayenne

Όπως όλα δείχνουν, η υβριδική Porsche Cayenne S θα είναι διαθέσιμη στις αρχές του 2010. Σύμφωνα με τα στοιχεία του γερμανού κατασκευαστή, η υβριδική Cayenne θα καταναλώνει λιγότερα από 9,0 λτ./100 χλμ. – σύμφωνα με τη νέα Ευρωπαϊκή Μέτρηση Μικτού Κύκλου – και οι εκπομπές CO2 της θα είναι 20% μικρότερες σε σύγκριση με ένα αντίστοιχου μεγέθους, κυβικών και δύναμης όχημα.

Ο κινητήρας της υβριδικής Cayenne S είναι ένας 3λιτρος υπερτροφοδοτούμενος V6 με απευθείας έγχυση καυσίμου (DFI), ο οποίος αποδίδει 333 ίππους και 439 Nm ροπής από τις 2.900 έως τις 5.300 σ.α.λ. Ο V6 αυτός συνδυάζεται με ένα σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα τριών φάσεων, ο οποίος αποδίδει 52 ίππους και 300 Nm ροπής. Ο ίδιος κινητήρας λειτουργεί και ως εναλλάκτης, ενώ και οι δύο χρησιμοποιούν ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων.

Η υβριδική Cayenne S θα έχει επίσης ένα σετ μπαταριών ΝiMH ισχύος 38 kW οι οποίες δεν χρειάζονται συντήρηση και θα είναι τοποθετημένες στο χώρο της ρεζέρβας.

Η Porsche δηλώνει πως κατά τη διάρκεια των δοκιμών του αυτοκινήτου οι μηχανικοί κατάφεραν να οδηγήσουν την υβριδική Cayenne με ταχύτητες που έφταναν τα 140 χλμ./ώρα χωρίς τη χρήση του V6, ενώ σε επίπεδο επιδόσεων για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 6,8 δτ.

Για όσους, τέλος, θα ήθελαν τη συγκεκριμένη τεχνολογία, αλλά δεν είναι οπαδοί της κατηγορίας των SUV, η Porsche θα τοποθετήσει ένα παρόμοιο υβριδικό σύστημα και στην Porsche Panamera.

Εγγραφή Εν. Δελτίων

Αποστολή εγγραφής : Εγγραφή
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο
Συμπληρώστε τα στοιχεία για να εγγραφείτε στην λίστα των ενημερωτικών δελτίων μας. Με αυτήν την υπηρεσία θα σας αποστέλλουμε όλες τις προσφορές μας.Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά. Θα μπορείτε ανά πάσα στιγμή να διαγραφείτε από αυτή τη λίστα αν δεν θέλετε πλέον να λαμβάνετε ενημερωτικά e-mail. Η διεύθυνση e-mail σας θα ελεγχθεί προκειμένου να γίνει αποδεκτή η εγγραφή σας.
  • 18 + 32 =

Δημοσκοπήσεις

Μας επισκέπτεσθε από :

Αποτελέσματα

Το καλάθι μου

Το καλάθι σας είναι άδειο!
Λίστα επιθυμιών
Λίστα σύγκρισης

Λεπτομερής Αναζήτηση Ανταλλακτικών

Ανταλλακτικά που είδατε

blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank
blank

Επίσημος Διανομέας Ν. Ηρακλείου

Πάνω
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΑΕ - Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων στο Ηράκλειο Κρήτης.
Υλοποίηση - Σχεδιασμός - Συντήρηση - Φιλοξενία Ιστοσελίδας webgift dev™. All rights reserved