Δοκιμή Lexus IS 250C

ΤΟ IS αισίως περνά στο τέταρτο έτος της ζωής του, αλλά αυτό δε μειώνει καθόλου το ενδιαφέρον, το οποίο οι Ιάπωνες φροντίζουν να ανανεώνουν περιοδικά και κάθε δύο χρόνια. Έτσι, το 2007 είδαμε τη γρήγορη έκδοση IS F με τον κινητήρα των 5,0 λίτρων, τους 423 ίππους και την πιο επιθετική -στο πλαίσιο του λογικού- εμφάνιση.

Σήμερα, τα ηνία αναλαμβάνει η ανοιχτή έκδοση, που αισθητικά δε διαφοροποιείται στο εμπρός μέρος, από την πρώτη κολόνα όμως και μετά όλα είναι διαφορετικά. Το μήκος μεγάλωσε κατά 6 εκ., έτσι ώστε ο χώρος αποσκευών να χωράει τη μεγάλη αλουμινένια οροφή των τριών τμημάτων. Οι πόρτες από τέσσερις έγιναν δύο και, με τη σειρά τους, μεγάλωσαν κατά 30 ολόκληρα εκ., διαμορφώνοντας έτσι μια διαφορετική εικόνα. Δεν ήταν αυτοσκοπός, αλλά ανάγκη.

Η πρόσβαση πλέον γίνεται απροβλημάτιστα, με τα καθίσματα να μετακινούνται εντελώς αυτόματα με έναν ηλεκτρικό μηχανισμό. Οι πίσω θέσεις έγιναν δύο και μετακινήθηκαν 30 χλστ. προς το κέντρο, προκειμένου να ελευθερωθεί περισσότερος χώρος για το κεφάλι των επιβατών. Κάθεσαι άνετα, χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις σε άνεση και σίγουρα χωρίς καμία σε πολυτέλεια. Η ποιότητα είναι στα γνωστά για τη Lexus υψηλά επίπεδα, με το δέρμα και τα μαλακά πλαστικά να καλύπτουν την πλειονότητα των επιφανειών του εσωτερικού. Εμπρός η άνεση είναι αδιαπραγμάτευτη, ενώ και το επίπεδο εξοπλισμού πλούσιο, ακόμα και στη βασική εκδοχή. Εξάλλου, τα 56.500 ευρώ που ζητά δε θα δικαιολογούσαν κάτι λιγότερο σε αυτούς τους τομείς.

Με το πάτημα ενός πλήκτρου εντελώς αυτόματα στέλνεις την οροφή να αναπαυτεί στο χώρο αποσκευών μέσα σε 20 δλ. Ο χώρος που μένει πλέον για τα πράγματα είναι μόλις 165 λίτρα, πολύ λιγότερα από τα 420 που προσφέρει κλειστό, αλλά χαλάλι. Συνεπαίρνει ανοιχτό και δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης για την αισθητική του. Αυτό το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε χωρίς οροφή, και έτσι πρέπει να το απολαμβάνεις.
Η αεροδυναμική, σε σχέση με τη σεντάν έκδοση, ανέβηκε από τα 0,27 στα 0,29, αλλά ο άνεμος απλώς θα περάσει και δε θα αγγίξει. Πολύ ήσυχο, σε κάθε περίπτωση, με άριστη μόνωση, ενώ ακόμα και ανοιχτό καταφέρνει να παραμένει φιλικό προς τους επιβάτες. Η άνεση από την ανάρτηση κινείται σε ανώτερα επίπεδα από της σεντάν έκδοσης, με το αυξημένο βάρος όμως που προκύπτει από τις παραπάνω αλλαγές, και ξεπερνά τα 200 κιλά, να διαδραματίζει το ρόλο του. Βλέπετε, η αλουμινένια οροφή, οι 15 μηχανισμοί και οι 37 αισθητήρες που χρησιμοποιεί για να μετακινηθεί αλλά και οι ενισχύσεις του αμαξώματος, ώστε να αντεπεξέλθει στη νέα «φύση» του, δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο βάρος. Το αποτέλεσμα είναι η έλλειψη ζωντάνιας στο δρόμο, η οποία εν μέρει αποδίδεται και στο 6άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με τη μακριά κλιμάκωση. 

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός μας 2,5λιτρος με τους 208 ίππους, ο οποίος ικανοποιεί και ταιριάζει με την εν γένει φιλοσοφία του μοντέλου. Τα 9,5 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα είναι απλώς μια ενδεικτική τιμή για την αίσθηση που σου προσφέρει, ενώ η αλήθεια αποδίδεται από τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις, όπου το γρήγορο σε αλλαγές αυτόματο κιβώτιο αναλαμβάνει έργο και το φέρνει σε πέρας με επιτυχία. Δε λατρεύει τις στροφές και τα «σφιχτά» επαρχιακά κομμάτια, δείχνοντας μια σαφή προτίμηση στον ανοιχτό δρόμο. Εκεί σε αποζημιώνει, προσφέροντας υποδειγματική άνεση και ακρίβεια για ανοιχτό αυτοκίνητο. Τα μηνύματα που περνά στα χέρια από το σύστημα διεύθυνσης έχουν ευθεία σχέση με την ποιότητα του οδοστρώματος. Τα φρένα αποδείχθηκαν αποτελεσματικά και με καλή αίσθηση, ενώ το έργο τους βοηθά και το κιβώτιο με τα κατεβάσματα που πραγματοποιεί. Το IS 250C έχει φτιαχτεί με προσοχή στη λεπτομέρεια και σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού της φίρμας. Υπό αυτό το πρίσμα, η Lexus έχει πετύχει το σκοπό της, με τις πιθανότητες να προσελκύσει νέο κοινό να είναι αρκετά μεγάλες._ 4T

ΥΠΕΡ/ΠΟΙΟΤΗΤΑ/ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ
ΚΑΤΑ/ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/ΤΙΜΗ

Ο κινητήρας των 2,5 λίτρων αποδίδει 208 ίππους και ικανοποιεί με τις επιδόσεις του, με τη μέση κατανάλωση όμως να κυμαίνεται στα 12,2 λίτρα/100 χλμ.
Αγαπά τον ανοιχτό δρόμο, όπου και δείχνει τις αρετές του, με την άνεση σε κάθε περίπτωση να έχει κυρίαρχο ρόλο.
Η εικόνα στο εσωτερικό είναι γνώριμη, με τη διαφορά από τα άλλα μοντέλα της σειράς να εστιάζεται στις επενδύσεις.

Το κάθισμα μετακινείται ηλεκτρικά και αυτόματα με το πάτημα ενός πλήκτρου.

Το καλάθι μου

Το καλάθι σας είναι άδειο!
Λίστα επιθυμιών
Λίστα σύγκρισης

Λεπτομερής Αναζήτηση Ανταλλακτικών

Ανταλλακτικά που είδατε

blank
blank
blank
blank

Επίσημος Διανομέας Ν. Ηρακλείου

Πάνω
ΚΟΥΖΟΥΛΟΓΛΟΥ ΑΕ - Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων στο Ηράκλειο Κρήτης.
Υλοποίηση - Σχεδιασμός - Συντήρηση - Φιλοξενία Ιστοσελίδας webgift dev™. All rights reserved